9000550542 |
Metodologia d’ensenyament de l’àrab com a segona llengua |
2020-2021 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Secundària Obligatòria i batxillerat |
|
|
|
5/7/2021 - 9/7/2021 (20 hores) de 10:00h a 13:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei de Llengües Estrangeres i d'Origen
|
| |
|
Es combinaran sessions sincròniques amb asincròniques |
| |
Tipus activitat |
PL50 Metodologia d’ensenyament de l’àrab com a segona llengua
|
| |
Inscripció |
15/05/2021 - 30/05/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aquest curs està adreçat al professorat que impartirà llengua àrab per primera vegada a Secundària. És un curs fonamentalment pràctic per copsar les particularitats de les metodologies emprades en segones llengües i, especialment, l’àrab. D’igual manera, es dotarà d’estratègies i recursos per portar a terme la pràctica docent de manera comunicativa i competencial, amb especial èmfasi en aquelles que puguin resultar més complicades com l’escriptura i la fonètica.
|
| |
Objectius |
Conèixer les metodologies d’ensenyament de les segones llengües i, especialment, de l’àrab
Dotar al professorat d’estratègies i eines de cerca de recursos per les diferents competències
Recomanar alguns recursos de cultura digital per crear activitats
Aprendre a implementar les unitats didàctiques i desenvolupar les sessions
|
| |
Continguts |
Eines per treballar en àrab i en un entorn arabitzat
Estràtegies i dinàmiques de motivació i foment de la participació activa
Estratègies i dinàmiques per la dimensió de comunicació oral
Estratègies i dinàmiques per la dimensió de comprensió oral
Estratègies i dinàmiques per la dimensió de comprensió lectora
Estratègies i dinàmiques per la dimensió d’expressió escrita
Estratègies i dinàmiques per la dimensió transversal actitudinal i plurilingüe
Eines per crear materials
|
| |
Formador/a |
Joana Hernández
|
| |
Avaluació |
Els participants rebran un formulari per tal d'indicar la seva satisfacció en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat.
|
| |
Requisits de certificació |
Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
Assistència del 80% a les sessions virtuales sincròniques.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat que tingui coneixements acreditats d'àrab. Mínim nivell B1.
|
| |
E-mail |
origen@xtec.cat
|
| |
|
|