Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
9000550542   Metodologia d’ensenyament de l’àrab com a segona llengua
2020-2021   Curs telemàtic (en línia asíncron). Secundària Obligatòria i batxillerat
  
   5/7/2021 - 9/7/2021 (20 hores) de 10:00h a 13:00h
   VT Curs a distància
   _ (A distància) 
  
Format   En línia
Sincronicitat    Asíncron
Organització   Servei de Llengües Estrangeres i d'Origen
  
   Es combinaran sessions sincròniques amb asincròniques
  
Tipus activitat   PL50 Metodologia d’ensenyament de l’àrab com a segona llengua
  
Inscripció   15/05/2021 - 30/05/2021
  
Descripció i   Metodologia:   Aquest curs està adreçat al professorat que impartirà llengua àrab per primera vegada a Secundària. És un curs fonamentalment pràctic per copsar les particularitats de les metodologies emprades en segones llengües i, especialment, l’àrab. D’igual manera, es dotarà d’estratègies i recursos per portar a terme la pràctica docent de manera comunicativa i competencial, amb especial èmfasi en aquelles que puguin resultar més complicades com l’escriptura i la fonètica.
  
Objectius   Conèixer les metodologies d’ensenyament de les segones llengües i, especialment, de l’àrab
Dotar al professorat d’estratègies i eines de cerca de recursos per les diferents competències
Recomanar alguns recursos de cultura digital per crear activitats
Aprendre a implementar les unitats didàctiques i desenvolupar les sessions
  
Continguts   Eines per treballar en àrab i en un entorn arabitzat
Estràtegies i dinàmiques de motivació i foment de la participació activa
Estratègies i dinàmiques per la dimensió de comunicació oral
Estratègies i dinàmiques per la dimensió de comprensió oral
Estratègies i dinàmiques per la dimensió de comprensió lectora
Estratègies i dinàmiques per la dimensió d’expressió escrita
Estratègies i dinàmiques per la dimensió transversal actitudinal i plurilingüe
Eines per crear materials
  
Formador/a   Joana Hernández
  
Avaluació   Els participants rebran un formulari per tal d'indicar la seva satisfacció en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat.
  
Requisits de  certificació   Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
Assistència del 80% a les sessions virtuales sincròniques.
  
Persones  destinatàries   Professorat que tingui coneixements acreditats d'àrab. Mínim nivell B1.
  
E-mail   origen@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent